Retourneren en Annuleren

Hieronder vindt u al uw vagen over retourneren en annuleren. Heeft u bij ons een product gekocht en voldoet deze niet aan uw wensen of heeft u een verkeerd product gekocht, dan mag u deze binnen 14 dagen retourneren. Neem voor het retourneren van uw bestelling contact op met de klantenservice via de chat óf via de mail: webshop@koi-store.nl

Mag ik mijn artikelen retourneren?

Zolang u aan de volgende retourvoorwaarden voldoet mag u altijd uw artikelen retourneren.

  1. Het artikel moet binnen 14 dagen geretourneerd worden. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt.
  2. Als u het artikel in de winkel retourneert zorgt u er dan voor dat u altijd de originele kassabon meeneemt.
  3. Zorg ervoor dat het artikel in de originele verpakking zit (voor zover mogelijk).
  4. Zorg ervoor dat het artikel niet is beschadigd.

Heeft u vragen omtrent de retourvoorwaarden? Neem dan contact met ons op.

Hoe retourneer ik mijn artikel?

Een bestelling retourneren kan heel eenvoudig. Volg daarvoor deze stappen:

  1. Meld uw retour aan
    Om uw retour aan te melden neemt u contact op met de klantenservice doormiddel een mail te sturen naar webshop@koi-store.nl of via de chat functie. Hierin vermeld u dat u uw retour wilt aanmelden.
  2. De klantenservice zal u een retourformulier opsturen.
    De klantenservice van Koi Store zal u een retourformulier opsturen en nogmaals wijzen op de retourvoorwaarden.
  3. Invullen retourformulier
    Nadat u het retourformulier heeft ontvangen, vult u deze in en verpakt u deze tezamen met de artikelen die u wilt retourneren.
  4. Retourzending
    Zorg ervoor dat het artikel goed en stevig verpakt is. Vervolgens dient u zelf een verzend label op het pakket te plakken, hiervoor kunt u zelf een koerier kiezen.
  5. Retour verwerken
    Als uw retour bij ons binnen is, zullen wij deze gaan verwerken. U krijgt een bericht van ons zodra wij uw retour hebben afgehandeld.

U kunt uw artikelen ook in de winkel retourneren. Hiervoor vragen wij u de kassabon /factuur mee te nemen naar de winkel. U kunt voor de zekerheid alvorens uw winkelbezoek contact opnemen met de klantenservice.

Winkeladres:
Koi Store
Belgiëstraat 18a
5171 PN, Kaatsheuvel

Betaal ik verzendkosten bij het retourneren?

De retourkosten van de artikelen zijn voor uw eigen rekening.

Hoe snel heb ik mijn geld retour na een retourzending?

Zodra u bericht heeft ontvangen dat uw retour is goedgekeurd, ontvangt u uw aankoopbedrag binnen 14 dagen retour.

Kan ik een bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren zolang het artikel niet is verzonden. Wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Als u een bestelling wilt annuleren, dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.

Hoe snel word ik terugbetaald na het annuleren?

U wordt meteen terugbetaald nadat we uw annulering hebben verwerkt. In de meeste gevallen hebben we binnen 3 werkdagen uw annulering verwerkt. Hoe snel het geld op uw rekening staat, hangt af van de betaalmethode die u heeft gekozen.