Garantie & Reparatie

Ja, u heeft garantie op uw artikelen. Wij garanderen een bij Koi Store gekocht product bij normaal gebruik goed werkt en blijft werken. Is dat niet het geval? Geen zorgen: wij zoeken altijd naar een goede oplossing.

Uw factuur of uw aankoopbewijs is uw garantiebewijs. U kunt uw factuur altijd in uw account terug vinden.

De termijn van de garantie is afhankelijk van het artikel. De garantie die wij bieden is wettelijk vastgelegd en is hangt af van de verwachte levensduur van het artikel. De fabrieksgarantie kan per fabrikant verschillen. In de documentatie van het artikel kunt u deze meestal terugvinden.

Wij hebben een reparatieservice die controleert en beoordeelt of uw artikel nog kan worden gerepareerd. Als dat het geval is, vragen wij eerst uw goedkeuring om er vervolgens direct mee aan de slag te gaan.

Vanzelfsprekend is iedere reparatie anders. We geven bij aanvang van de reparatie een verwachte duur mee. Mocht dit anders worden, houden we u op de hoogte. Natuurlijk proberen we de reparatie zo snel mogelijk af te ronden. 

De kosten van de reparatie hangen af van een mogelijke garantie. Valt de reparatie niet onder de garantie, dan worden de reparatiekosten vooraf aan u aangegeven.

Als u gebruik wilt maken van onze reparatieservice, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als per mail.

Contactgegevens
E-mail: info@koi-store.nl
Telefoonnummer: +31 (0)416 22 30 00

TOP

Login

Maak een account aan

Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in ons privacybeleid.

Wachtwoord herstellen

Wachtwoord vergeten? Vul hieronder uw gebruikersnaam of e-mailadres in om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dan ontvangt u een herstel link op het bij ons bekende e-mailadres.

WINKELMAND 0