Bestellen en bezorgen

Wij beantwoorden graag uw vragen betreft bestellen en bezorgen. De meest gestelde vragen staan hier al op een rijtje. Staat uw vraag betreft bestellen en bezorgen er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe bestel ik een product bij Koi Store?

Een bestelling plaatsen kan heel eenvoudig. Volg daarvoor deze stappen:

  1. Ga naar de pagina van het desbetreffende product en geef eventuele voorkeuren aan.
  2. Plaats uw product in uw digitale winkelmand door op de rode knop ‘In winkelwagen’ te klikken.
  3. Ga naar uw winkelmand. Deze vindt u rechtsboven door op het icoontje van de winkelmand te klikken.
  4. Klik op de knop ‘Afrekenen’ om uw bestelling af te ronden.
  5. Heeft u al een Koi Store account? Klik dan bovenin op de knop ‘Klik hier om in te loggen’. Zodra u heeft ingelogd, worden al uw gegevens automatisch ingevuld.
  6. Heeft u nog geen Koi Store account? Vul dan uw gegevens in onder het kopje ‘Factuurgegevens’.
  7. Kies de manier van verzending indien u hiervoor een voorkeur heeft. Vervolgens kunt u de gewenste betalingsmethode kiezen.
  8. U gaat akkoord met onze algemene voorwaarden.
  9. Klik op de grote rode knop ‘Bestellen’.
  10. Wanneer wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u een mail van ons met een ontvangstbevestiging. Uw pakketje zal zo snel mogelijk bij u worden bezorgd.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Staat uw bestelling in uw account? Dan is uw bestelling gelukt.

Het bevestigen van uw bestelling kan soms wat langer duren. Als u meer dan 3 uur geleden een bestelling heeft geplaatst en u heeft nog geen ontvangstbevestiging ontvangen en er staat niets in uw account, neem dan contact met ons op.

Waar kan ik mijn bestellingen terugvinden?

Als u een Koi Store account heeft kunt u altijd uw bestellingen terugvinden. Heeft u geen account dan kunt u uw bestellingen alleen via uw e-mail terugvinden.

Volg deze stappen om uw bestellingen terug te vinden.

  1. Ga naar uw persoonlijke account door rechtsboven op het icoontje met het poppetje te klikken.
  2. Vul uw inloggegevens in en klik op de rode knop ‘inloggen’.
  3. Klik onder het kopje account op ‘bestellingen’.
  4. Al uw bestellingen staan onder elkaar weergegeven. Om de details van uw bestelling te bekijken klikt u rechts op de knop ‘bekijken’.

Kan ik mijn huidige bestelling wijzigen?

U kunt uw bestelling wijzigen zolang uw bestelling nog niet is verzonden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Wij zullen ons best doen om uw bestelling te wijzigen.

Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?

Bij Koi Store heeft u de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

  1. iDEAL: de Nederlandse standaard voor het verrichten van internetbetalingen. Eenvoudig betalen via je eigen bank.
  2. Creditcard: eenvoudig betalen via uw creditcard, dat kan. Betaal uw order met Mastercard, VISA, of Maestro.
  3. PayPal: tussenpersoon met een veilige manier van online betalen.
  4. Bancontact: biedt Belgische klanten de mogelijkheid te betalen via hun eigen vertrouwde en beveiligde bankomgeving.
  5. Directe bankoverschrijving: maak uw betaling rechtstreeks over op onze bankrekening. Gebruik uw bestelnummer als betalingsreferentie. Wij verzenden uw bestelling zodra wij de betaling hebben ontvangen.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

We doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. Als uw bestelling is bevestigd, betekent het dat uw bestelling bij ons in behandeling is. Artikelen die op voorraad zijn worden altijd binnen 3 werkdagen bezorgd. Mocht het artikel niet meer op voorraad zijn dan kan het iets langer duren.

Onze pakketten worden bezorgd door DHL. Wij streven ernaar dat u uw pakket de volgende werkdag ontvangt.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Alle bestellingen boven de €25,- worden altijd gratis bezorgd bij ons!

Wij bieden u de volgende opties:

Verzenden met DHL
-Standaard service: €5,95
-Expres zending:

Ophalen in de winkel
-Vrijdag 13.00 uur tot 17.00 uur
-Zaterdag 10.00 uur tot 16.00 uur