Bestellen & Bezorgen

Wij beantwoorden graag uw vragen over bestellen en bezorgen. De meest gestelde vragen staan hier al op een rijtje. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Een bestelling plaatsen kan heel eenvoudig. Volg daarvoor deze stappen:

  1. Ga naar de pagina van het product en geef eventuele voorkeuren aan.
  2. Plaats uw product in uw digitale winkelmand door op de knop ‘In winkelwagen’ te klikken.
  3. Ga naar uw winkelmand. Deze vindt u rechtsboven door op het icoontje van de boodschappentas te klikken.
  4. Klik op de knop ‘Afrekenen’ om uw bestelling af te ronden.
  5. Heeft u al een Koi Store account? Klik dan bovenin op de knop ‘Klik hier om in te loggen’. Zodra u heeft ingelogd, worden al uw gegevens automatisch ingevuld.
  6. Heeft u nog geen Koi Store account? Vul dan uw gegevens in onder het kopje ‘Factuurgegevens’.
  7. Kies de manier van verzending indien u hiervoor een voorkeur heeft. Vervolgens kunt u de gewenste betalingsmethode kiezen.
  8. U gaat akkoord met onze algemene voorwaarden.
  9. Klik op de grote knop ‘Bestelling Plaatsen’.
  10. Wanneer wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u een mail van ons met een ontvangstbevestiging. Uw pakketje zal zo snel mogelijk bij u worden bezorgd.

Staat uw bestelling in uw account? Dan is uw bestelling gelukt.

Het bevestigen van uw bestelling kan soms wat langer duren. Als u meer dan 3 uur geleden een bestelling heeft geplaatst en u heeft nog geen ontvangstbevestiging ontvangen en er staat niets in uw account, neem dan contact met ons op.

Als u een Koi Store account heeft kunt u altijd uw bestellingen terugvinden. Heeft u geen account dan kunt u uw bestellingen alleen via uw e-mail terugvinden.

Volg deze stappen om uw bestellingen terug te vinden.

  1. Ga naar uw persoonlijke account door rechtsboven op het icoontje met het poppetje te klikken.
  2. Vul uw inloggegevens in en klik op de knop ‘inloggen’.
  3. Klik onder het kopje account op ‘bestellingen’.
  4. Al uw bestellingen staan onder elkaar weergegeven. Om de details van uw bestelling te bekijken klikt u rechts op de knop ‘bekijken’.

U kunt uw bestelling wijzigen zolang uw bestelling nog niet is verzonden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Wij zullen ons best doen om uw bestelling te wijzigen.

Bij Koi Store heeft u de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

  1. iDEAL: de Nederlandse standaard voor het verrichten van internetbetalingen. Eenvoudig betalen via je eigen bank.
  2. Creditcard: eenvoudig betalen via uw creditcard, dat kan. Betaal uw order met Mastercard, VISA, of Maestro.
  3. PayPal: tussenpersoon met een veilige manier van online betalen.
  4. Bancontact: biedt Belgische klanten de mogelijkheid te betalen via hun eigen vertrouwde en beveiligde bankomgeving.
  5. Directe bankoverschrijving: maak uw betaling rechtstreeks over op onze bankrekening. Gebruik uw bestelnummer als betalingsreferentie. Wij verzenden uw bestelling zodra wij de betaling hebben ontvangen.

We doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. Als uw bestelling is bevestigd, betekent het dat uw bestelling bij ons in behandeling is. Artikelen die op voorraad zijn worden altijd binnen 3 werkdagen bezorgd. Mocht het artikel niet meer op voorraad zijn dan kan het iets langer duren.

Onze pakketten worden bezorgd door DHL. Wij streven ernaar dat u uw pakket de volgende werkdag ontvangt.

Bestellingen boven de €50,00 worden gratis bij u bezorgd!

Bestellingen van een lager bedrag, verzenden we voor €6,95 binnen Nederland en België.

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling gratis op te halen in onze winkel in Kaatsheuvel. Ophalen kan op de volgende momenten:

  • Woensdag 12:00 – 17:00 uur
  • Donderdag 12:00 – 20:00 uur
  • Vrijdag 12:00 – 17:00 uur
  • Zaterdag 10:00 – 17:00 uur

In de meeste gevallen is verzending boven de €50,00 gratis.

Voor grotere artikelen (zoals filters, vijverframes, etc.) zijn wij, helaas, genoodzaakt om de verzendkosten door te berekenen. 

Sommige producten, voornamelijk drukwerk, media en gadgets, worden verzonden met een andere bezorgdienst. Het kan daarom voorkomen dat er bestellingen in twee delen worden geleverd.

Over de voorraadproducten, die rechtstreeks worden geleverd vanuit ons magazijn, geldt gratis verzending boven de €50,00. Over bestellingen onder de €50,00 betaalt u €6,95 verzendkosten.

Het is mogelijk om een koi online aan te kopen. Deze worden niet verzonden en dienen opgehaald te worden in onze winkel in Kaatsheuvel. 

Zodra u betaling is verwerkt wordt uw koi in een apart bassin geplaatst. U kunt uw koi op komen halen tijdens onze winkelopeningstijden. 

ACCOUNT
Favorieten
Login
Maak een account aan

Een link om een nieuw wachtwoord in te stellen zal naar je e-mailadres worden verzonden.

Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in ons privacybeleid.

Wachtwoord herstellen

Wachtwoord vergeten? Vul hieronder uw gebruikersnaam of e-mailadres in om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dan ontvangt u een herstel link op het bij ons bekende e-mailadres.

TOP

WINKELMAND 0

KOI & VIJVER
OVERIGE

KLANTENSERVICE

Belgiëstraat 18B
5171 PN Kaatsheuvel

E-mail: webshop@koi-store.nl

Tel: 0416-2230000